Cazare Casa Particular Iaia, Mangalia, judetul Constanta

Adauga o unitate de cazare

Cazare Casa Particular Iaia

| recomanda prin facebook cazare  Casa Particular Iaia - Cazare Mangalia | 4496 vizualizari | 1 comentariu
Info Fa o rezervare
  • Tepes Voda, 1, jud. Constanta
    0742 816 265

Casa particulara in Centrul Mangaliei (langa Primarie), la 3 minute de plaja, dispune de 5 camere de 4 locuri (2 paturi) si 3 camere cu pat dublu. Toate camerele au Tv, 5 camere dispun de grup sanitar propriu iar restul de 3 camere au 2 bai in comun, cate unul pe nivel.

• Comentarii+ adauga un comentariu

Violeta a scris: 2013-07-12
    Lipsa de respect si profesionalism!\\r\\nLa recomandarea unei prietene, am facut rezervare la aceasta vila in luna mai, dna Tezin Iaia mi-a solicitat sa-i trimit un aconto de 50 roni prin mandat electronic, sa-i ajunga mai repede banii. M-am conformat, i-am trimis banii asa cum si-a dorit, pe 15 mai (am factura). Am scris atunci la observatii perioada, cand m-a sunat sa-mi spuna c-a primit banii, dna Iaia m-a intrebat din nou in ce perioada voi veni si i-am zis. Am sunat cu trei zile inainte sa confirm ca voi ajunge impreuna cu sora mea in dimineata zilei de 7 iulie. Ceea ce s-a si intamplat. Este adevarat ca am ajuns foarte de dimineata (asa a fost orarul cursei de autocar cu care am venit din Bacau, am ajuns in Mangalia putin inainte de 7 dimineata). Dna Tezin Iaia matura curtea pietruita. Eu si sora mea am fost lasate sa asteptam in curte, am crezut ca poate nu fusese eliberata camera rezervata noua. Ni s-a zis ca trebuie sa vina \\\\\\\"fata care se ocupa de camere\\\\\\\". Dupa vreo ora a aparut si doamna respectiva, care a primit sarcina de a ne duce in alta parte, la alta pensiune. Am fost socate si contrariate. Mi s-a argumentat de catre proprietara ca dumneaei avea rezervari din decembrie!!!! Pai, de ce nu mi-a zis in luna mai ca nu are camere, atunci cand s-a aratat atat de nerabdatoare sa primeasca acontul?! Am plecat insotite de \\\\\\\"fata\\\\\\\" respectiva, pe drum am realizat ca unde vom fi duse nu este tot o proprietate a dnei Tezin Iaia, nici nu ne daduse banii inapoi! Sora mea s-a intors dupa bani pe care i-am primit inapoi - cu exceptia sumei de 8 lei cat am dat pe mandatul electronic, cum dna Iaia ne-a servit cu 2 cafele (probabil in semn de consolare), se \\\\\\\"compenseaza\\\\\\\".... Cu \\\\\\\"fata\\\\\\\" angajata la dumneaei am mers o gramada, ne-a dus undeva foarte departe de plaja. Si de fapt era un loc in care n-am fi stat nici gratis, nu stiu cum era inauntru, dar exteriorul ne-a deprimat si mai rau, era o \\\\\\\"bomba\\\\\\\", cu o crasma ordinara in poarta (ca sa ma fac si mai bine inteleasa, un spatiu din poarta aceeli vile il ocupa acea bodega!). Am plecat de acolo, obosite si tracasate, am vrut si sa ne ducem la gara, sa urcam imediat in tren si sa ne intoarcem acasa. Am trait momente ingrozitor de tensionate, eram foarte obosite de pe drum si n-aveam un loc unde sa ne cazam, sa ne odihnim si sa ne linistim, eram incarcate de bagaje... In Mangalia nu sunt pensiuni una langa alta ca-n statiuni, pt ca este oras, chiar n-am vazut cat ne-am trambalat prin oras, cu bagajele grele dupa noi, nicio oferta de cazare la pensiuni sau vile, doar cateva hoteluri. A fost foarte aiurea, eu am facut si o criza de plans... Am sunat o prietena din Bacau si ne-a gasit ea cazare pe internet in Mangalia, ne-a dat nr de telefon, am sunat acolo, aveau camere, ne-am cazat si in cele din urma a fost bine.

Adauga un comentariu

Adauga o unitate de cazare noua

Ultimele comentarii

• Franka 2015-06-13
    Va rog schimbați nr de tel afișat pe site, nu este valabil. Noul nr este (0758) 837 792. Multumesc
  • Floare De Colt 2014-09-15
    Pacat de pensiunea superba si de pozitionarea perfecta spre munte; doamna de la receptie este de asemenea o draguta....
  • Lagon 2014-08-30
    Am avut o rezervare la aceasta pensiune pentru acest week-end si am avut marea neplacere sa am dea face cu nea\'...
  • Sami 2014-08-19
    Totul ok: conditii cazare , distanta fata de mare, proprietar serios si f. amabil.

Copyright © 2009-2019 RezervariCamere.ro. Toate drepturile rezervate.